Paslaugų teikimo sąlygos

1. Bendrosios nuostatos

1.1. Šios elektroninės parduotuvės taisyklės, kartu su dokumentais, nurodytais šiose taisyklėse, (toliau – Taisyklės) yra skirtos Pirkėjui ir Pardavėjui (toliau – Pardavėjas) juridiškai privalomas dokumentas, kuriame nustatomos Šalių teisės ir pareigos.

1.2. Šios taisyklės yra taikomos sudarant bet kokias sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo įsigyjant svetainėje www.lithopop.lt pateiktas prekes (toliau – Sutartis).

1.3. Prieš vykdant užsakymą internetinėje parduotuvėje rekomenduojama atidžiai perskaityti šias Taisykles ir įsitikinti, kad tinkamai supratote.

1.4. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu pakeisti, taisyti ar papildyti šias Taisykles. Apie Taisyklių pasikeitimus Pirkėjas informuojamas elektroninės parduotuvės tinklapyje.

2. Informacija apie pardavėją

2.1. Šios Taisyklės yra taikomos įsigyjant Prekes adresu www.lithopop.lt. Pardavėjas yra MB „Mutantai“, veikianti Lietuvos Respublikoje, juridinio asmens kodas 306245760, adresas J. Rutkausko g. 25 – 38, Vilnius.

2.2. Pardavėjo kontaktinė informacija pateikiama skiltyje „Kontaktai“.

3. Pirkimo-pardavimo sutarties sudarymas

3.1. Elektroninėje parduotuvėje www.lithopop.lt Prekes gali įsigyti Pirkėjai:

3.1.1. Fiziniai asmenys nuo 16 (šešiolikos) metų;

3.1.2. Juridiniai asmenys

3.2. Pirkimo-pardavimo sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta, kuomet Pirkėjas elektroninėje parduotuvėje suformuoja ir pateikia prekių užsakymą, prieš tai susipažinęs su šiomis taisyklėmis.

3.3. Sudarydamas Sutartį Pirkėjas sutinka, kad jo nurodytu elektroniniu paštu, bus siunčiama su jo užsakymu susijusi informacija: patvirtinimas apie gautą užsakymą, informacija apie siuntos išsiuntimą, elektroninė sąskaita faktūra.

3.4. PVM sąskaita faktūra yra išrašoma per 5 d.d. nuo prekės išsiuntimo Pirkėjui ir yra pateikiama užsakymo metu nurodytu el. paštu.

4. Pardavėjo teisės

4.1. Susidarius svarbioms aplinkybėms, Pardavėjas gali laikinai arba visiškai sustabdyti elektroninės parduotuvės veiklą, apie tai iš anksto nepranešęs Pirkėjui.

4.2. Jeigu Pirkėjas bando pakenkti elektroninės parduotuvės darbui, stabilumui ir saugumui ar pažeidžia savo įsipareigojimus, Pardavėjas turi teisę be perspėjimo apriboti ar sustabdyti jam galimybę naudotis elektronine parduotuve.

5. Pardavėjo įsipareigojimai

5.1. Pardavėjas įsipareigoja sudaryti galimybę naudotis elektroninės parduotuvės paslaugomis, kurios veikimo sąlygas nustato šios Taisyklės.

5.2. Pardavėjas įsipareigoja Pirkėjo įsigytas prekes pristatyti Pirkėjo pasirinktu pristatymo būdu, remdamasis sąlygomis, kurias nustato šios pirkimo – pardavimo Taisyklės.

5.3. Kai dėl nenumatytų aplinkybių Pardavėjas negali pristatyti elektroninėje parduotuvėje užsakytas prekes, Pardavėjas turi teisę nutraukti Pirkimo-pardavimo sutartį prieš tai informavęs pirkėją. Pardavėjas gali pasiūlyti analogišką prekę. Pirkėjui atsisakius, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti sumokėtus pinigus per 5 darbo dienas.

5.4. Pirkėjui pasinaudojus Taisyklių 5.2. punkte numatyta teise, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjui sumokėtus pinigus per 5 (penkias) darbo dienas, nuo grąžinamos prekės gavimo dienos.

5.5. Pardavėjas gali negrąžinti Pirkėjui jo sumokėtos pinigų sumos tol, kol prekės negrąžintos Pardavėjui arba kol Pirkėjas pateikia įrodymą, kad prekės yra išsiųstos Pardavėjui, atsižvelgiant į tai, kas įvyksta pirmiau.

6. Pirkėjo teisės

6.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes elektroninėje parduotuvėje vadovaudamasis šiomis Taisyklėmis.

6.2. Pirkėjas turi teisę atsisakyti elektroninėje parduotuvėje sudarytos prekių pirkimo-pardavimo sutarties, pranešdamas apie tai Pardavėjui raštu ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo prekės pristatymo dienos.

6.3. 6.2 punkte aptarta Pirkėjo teise Pirkėjas gali pasinaudoti tik tuo atveju, jeigu prekė nebuvo sugadinta arba iš esmės nepasikeitė jos išvaizda, taip pat jei ji nebuvo naudojama.

7. Pirkėjo įsipareigojimai

7.1. Pirkėjas privalo sumokėti už įsigytas prekes ir jas priimti šiose Taisyklėse numatyta tvarka.

7.2. Jeigu Pirkėjas, prekių pristatymo metu, be svarbių priežasčių atsisako priimti prekes, Pardavėjui pareikalavus Pirkėjas privalo padengti prekių grąžinimo išlaidas.

7.3. Prekių pristatymo Pirkėjui metu Pirkėjas privalo kartu su Pardavėju arba su asmeniu pristačiusiu siuntą patikrinti siuntos ir prekės(-ių) būklę.

7.4. Pirkėjas, naudodamasis elektronine parduotuve, patvirtina, kad sutinka su šiomis pirkimo – pardavimo taisyklėmis ir privalo jų laikytis.

7.5. Pirkėjas įsipareigoja pirkimo formoje nurodyti tik teisingus duomenis, reikalingus užsakymo išpildymui.

8. Prekių kainos

8.1. Prekių kainos elektroninėje parduotuvėje nurodomos eurais. Patvirtinus užsakymą prie bendros prekių sumos prisideda pristatymo mokestis, jeigu toks yra taikomas.

8.2. Prekių kainos nurodytos internetinėje parduotuvėje neapima Prekių pristatymo kainos. Detalios Prekių pristatymo kainos nurodytos šių Taisyklių 10.7. punkte;

8.3. Prekių kainos gali keistis, tačiau tai neturės įtakos jau sudarytoms sutartims praeityje.

8.4. Prekėms gali būti taikomos nuolaidos arba nuolaidų kodai. Galutinę Prekės kainą (jei Prekei taikoma procentinė nuolaida) Pirkėjas matys paskutiniame apsipirkimo žingsnyje.

9. Prekių užsakymas ir apmokėjimas

9.1. Pirkėjas, apsilankęs elektroninėje parduotuvėje, išsirenka jam patinkančias prekes, kurias įsideda į pirkinių krepšelį. Po pirkinių krepšelio suformavimo, Pirkėjas suveda asmens duomenis, būtinus užsakymo įvykdymui: savo vardą, pavardę, adresą, pagal kurį bus pristatomos prekės, telefono numerį, elektroninio pašto adresą bei papildomą informaciją, kuri gali būti svarbi pristatant užsakytas prekes. Pirkėjas patvirtiną jog susipažino su šiomis taisyklėmis ir patvirtina užsakymą.

9.2. Atsiskaityti galima naudojantis elektroninės bankininkystės paslaugomis, bei Visa/MasterCard mokėjimo kortelėmis. Atsiskaitymai galimi euro valiuta. Mokėjimai apdorojami naudojantis KEVIN arba STRIPE mokėjimų platformomis.

9.3. Atsiskaitymai už prekes grynais pinigais negalimi, o užsakymo vykdymas pradedamas tik gavus Pirkėjo apmokėjimą už Prekes.

10. Prekių pristatymas

10.1. Pirkėjo užsakytos Prekės yra pristatomos per OMNIVA arba LP EXPRESS paštomatus Lietuvos teritorijoje.

10.2. Pirkėjas, užsakydamas Prekes, privalo pasirinkti konkretų paštomatą, į kurį turėtų būti pristatytos Prekės.

10.3. Pirkėjas privalo priimti prekes pats. Jeigu Pirkėjas prekių priimti pats negali, bet prekės pristatytos Pirkėjo nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti pretenzijų dėl pristatytų prekių netinkamam asmeniui.

10.4. Pardavėjas Prekes Pirkėjui suruošia išsiuntimui (perduoda paštomato tiekėjui) per 3 (tris) darbo dienas nuo užsakymo patvirtinimo. Į paštomatą prekės pristatomos per 2-5 d.d. pagal paštomato užimtumą.

10.5. Pristatymo kaina yra nurodoma galutiniame pirkimo žingsnyje, pagal bendrą Prekių svorį.

10.6. Prekių pristatymui yra taikoma sekanti kainodara:

10.6.1. Prekėms iki 1 kg taikomas 2,99 Eur pristatymo mokestis;

10.6.2. Prekėms, kurių svoris yra tarp 1kg ir 2kg taikomas 3,59 Eur pristatymo mokestis

10.6.3. Prekėms, kurių svoris didesnis nei 2 kg taikomas 4,09 Eur pristatymo mokestis

10.6.4. Prekėms, kurių bendra krepšelio vertė didesnė nei 39Eur, nepriklausomai nuo užsakymo svorio, taikomas nemokamas pristatymas.

10.7. Pardavėjui perdavus užsakymą paštomatų tiekėjui ir perdavus Pirkėjui siuntos sekimo numerį, prekė tampa paštomatų tiekėjo atsakomybe ir dingus siuntai pretenzijos turėtų būti reiškiamos jam;

10.8. Pirkėjui atsisakant prekės pirkimo-pardavimo sutarties, Pirkėjui grąžinamos visos jo sumokėtos sumos, įskaitant Pirkėjo sumokėtas prekės pristatymo išlaidas.

11. Prekių grąžinimas

11.1. Kokybiškos prekės gali būti grąžinamos per 14 dienų nuo jų gavimo dienos. Parduotų nekokybiškų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso nuostatomis.

11.2. Grąžinant prekes būtina laikytis šių sąlygų:

11.2.1. Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);

11.2.2. Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;

11.2.3. Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos: nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt. (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);

11.2.4. Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);

11.2.5. Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti Pirkėjo grąžinamas prekes, jei buvo nesilaikoma prekių grąžinimo sąlygų;

11.2.6. Prekių grąžinimas vykdomas Pardavėjo nustatytu būdu per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių gavimo dienos (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai prekė nekokybiška - tokiu atveju vykdomas prekių grąžinimas per įstatyminį garantinį terminą);

11.3. Tinkamos kokybės prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis Civilinio kodekso 6.22810 straipsnio 1 dalimi;

11.4. Pagal individualų dizainą sukurtos kokybiškos prekės nėra grąžinamos ir priimamos atgal.

11.5. Už Pirkėjo priimtas, bet vėliau atsisakytas prekes sumokėti pinigai grąžinami į Pirkėjo sąskaitą ne vėliau kaip per 5 (penkias) dienas nuo prekės grąžinimo Pardavėjui dienos, nebent Pardavėjas ir Pirkėjas susitaria kitaip.

11.6. Pirkėjas norėdamas atlikti prekės grąžinimą, privalo užpildyti prekių grąžinimo formą esančią internetinėje parduotuvėje, skiltyje „Prekių grąžinimas“.

11.7. Pardavėjas, gavęs ir įvertinęs grąžinamos prekės kokybę apie priimtą sprendimą informuoja Pirkėją per 5 d.d. nuo prekės gavimo.

11.8. Prekės grąžinamos per OMNIVA grąžinimų platformą arba registruotu paštu Pardavėjui adresu J. Rutkausko g. 25 – 38, Vilnius, LT – 05132. Siuntimo išlaidas už grąžinimą padengia Pirkėjas.

11.9. Grąžinant prekę būtina pateikti Sąskaitą faktūrą, arba nurodyti nuorodą į sąskaitą faktūrą (dokumento numerį), pagal kurį Pardavėjas galėtų identifikuoti Pirkėją.

11.10. Pirkėjui grąžinus Prekes dėl Prekės kokybės trūkumų, Pardavėjas įsipareigoja visiškai grąžinti Pirkėjui už nekokybišką Prekę sumokėtą kainą ir atlyginti pristatymo bei grąžinimo išlaidas. Jei grąžinama tik dalis Prekių, pristatymo išlaidos grąžinamos tik tuo atveju, jeigu likusioms to paties užsakymo Prekėms, perkant tik jas, būtų taikytas mažesnis tarifas, nei tarifas, taikytas perkant Prekes kartu su grąžinamomis Prekėmis ir tik apimtimi, lygia minėtų tarifų skirtumui. Jei buvo pasirinktas kitas negu Pardavėjo pasiūlytas prekės grąžinimo būdas, dėl kurio susidarė neproporcingos ar didesnės išlaidos, Pardavėjas neprivalo padengti tokių prekės grąžinimo išlaidų.

12. Asmens duomenų tvarkymas

12.1. Pardavėjas Pirkėjo asmens duomenis tvarko vadovaudamasis Privatumo politika, todėl rekomenduojama, kad Pirkėjas atidžiai jas perskaitytų ir susipažintų.

13. Baigiamosios nuostatos

13.1. Šios Taisyklės sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais.

13.2. Šioms Taisyklėms ir santykiams tarp Šalių šių Taisyklių atžvilgiu taikomos ir jos aiškinamos remiantis Lietuvos Respublikos įstatymais.

13.3. Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

12.4. Šalys atleidžiamos nuo įsipareigojimų pagal šias Taisykles vykdymo, jei jų įvykdyti negalima dėl nenumatytų ir Šalių valios nepriklausančių aplinkybių (Force major).